De lama returns!!! - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Bram Blom - WaarBenJij.nu De lama returns!!! - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Bram Blom - WaarBenJij.nu

De lama returns!!!

Door: Bessem

Blijf op de hoogte en volg Bram

12 Oktober 2012 | Chili, Santiago de Chile

De lama is terug, terug op de plek waar een lama thuishoort, namelijk in het Zuidelijk halfrond...

Na een prima reis waarbij gek genoeg ALLES precies op tijd ging en alles gladjes verliep ben ik nu aangekomen in mijn hostel in Santiago. Uiteraard werd ik wel weer opgewacht door een taxichauffeur met 1 glazen oog, maar heeeee hebben ze dat niet in elk land en in elk continent, verder niks speciaals dus...

Ook niet veranderd, het feit dat ze de toch niet al te moelijke naam BRAM niet kunnen onthouden en-of uitspreken hier, dus ik ben weer overgestapt naar mijn Zuid Amerikaanse alias Brownie...
Dit eerste bericht is verder niet veel meer dan een teken van leven want meer heb ik uiteraard nog niet te melden en fungeert meer als een test.

Jullie horen nog van me, de laters!!!



  • 12 Oktober 2012 - 18:50

    Iebie:

    Blam is toch ook wel goed uit te spreken door de chilenen? Brownie is natuurlijk ook heel sexy. Fijn dat je weer thuis bent! Hasta luego
    Xx iebie

  • 12 Oktober 2012 - 18:58

    Meer Prestige!:

    lulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll, man bessem is weer eens in Brazil , keurig ouwe: meer bier!!!!
    dus al bijna ontvoerd daaro? prachtig de 2e tienertour gaat nog veel beter worden ouwe!!! je weetzelluf, zie je in Panama!! laters

  • 12 Oktober 2012 - 19:43

    Masturbatiekoning:

    Meer bier!!!

  • 12 Oktober 2012 - 19:46

    Juut:

    Lieve Bram,

    Gelukkig dat je goed bent aangekomen!

    Veel plezier, liefs IJle en Juut

  • 12 Oktober 2012 - 19:49

    Meer Prestige!:

    Argentinie-Uruguay straks ouwe, uurtje of 8...

  • 12 Oktober 2012 - 19:52

    Meer Prestige:

    nog veel beter Bessem, dinsdag Chili-Argentina, daar MOET jij heen!!!!

  • 12 Oktober 2012 - 21:15

    Sss:

    Sterkte met de darmen en verbeter je wat
    Meeeeer Cuba libres

  • 12 Oktober 2012 - 21:24

    Meer Prestige:

    keurige reactie S, vond de eerste reactie ietsje beter (bessem's laatste verhaal vanuit Brazilie)
    , haha, prachtig!!!l lag weer ff dubbel!!!

  • 18 Oktober 2012 - 12:01

    El Facco:

    Mooi man! Geniet ervan Amice en ik als voorzitter van de anti-facebook vereniging spreek namens alle leden als ik zeg dat ik me verheug op alle smakelijke verhalen op deze site!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 54840

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2012 - 12 September 2013

Bessem is back in Zuid Amerika!!!

08 Februari 2011 - 13 Juni 2011

Bessem in Brasil

Landen bezocht: