Couchsurfen in Córdoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Bram Blom - WaarBenJij.nu Couchsurfen in Córdoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Bram Blom - WaarBenJij.nu

Couchsurfen in Córdoba

Blijf op de hoogte en volg Bram

24 Oktober 2012 | Argentinië, Córdoba

Na het geweldige Valparaíso heb ik toch maar besloten om mijn vrienden in Córdoba op te zoeken.

Gordita´s en Godinnen
Alhoewel ik de stad geweldig vond was het qua vrouwen een DRAMA in Chili. Ik heb in heel Chili misschien 3 mooie vrouwen gezien en ik vraag me af wat er in het eten zit want ze zijn allemaal dik (gorda). Na een geweldige tocht door de Andes heen moest ik Mendoza een half uurtje wachten en het was weer thuiskomen want daar liepen weer de latina´s rond waar zuid Amerika bekend om is.
Het was een warme terugkeer in Córdoba met veel dans, bier, geweldig eten en andere mooie dingen des levens. Mijn spaans gaat weer de goede kant op aangezien ze allemaal weigerden om engels met me te spreken hahaha.

Couchsurfing
Na een gesprek met een van de receptionisten kwam zij met het idee om aan couchsurfing te doen. het concept is dat je gratis bijiemand thuis kan slapen en dat je als je weer thuisbent ook open staat voor zoiets, hetzij slapen of een biertje doen of een kleine toer door de stad. Leuk concept die de eerste nacht prima functioneerde maar de tweede nacht gingen de twee dames die er woonden niet mee op stap. Bij thuiskomst hadden ze uit routine niet alleen de deur op slot gedaan maar ook de deur op de knip. Hoe ik ook op de deur bonkte, geen gehoor. Oftewel ik moest op zoek naar een hostel hahaha
Eind goed al goed want Córdoba is een hele veilige stad met zelfs in de nacht een goede politiemacht op straat.

Vandaag ga ik richting Chili naar een klein plaatsje genaamd San Pedro de Atacama dat ligt in de droogste woestijn van de wereld, zin in!!!


  • 24 Oktober 2012 - 22:40

    Jos:

    Hey broeder, die dames dachten gewoon; laat die gast maar ergens anders gaan slapen!
    haha....En terecht;-) Mooi fenomeen; couchsurfing. Hoop dat je terug in Ned dan wel leuke gasten bij je aan de deur krijgt...groeten en genieten! Jos

  • 25 Oktober 2012 - 09:47

    El Blommo:

    Dus moeders kan nog heel wat bezoek verwachten als je weer terugkomt!

  • 25 Oktober 2012 - 15:27

    Prestige:

    haha, lullllllllllllllllllllll goed verhaal, bessem is terug, beetje wijn zuipen daaro toch??? meer zuid-Amerikaanse vrouwen bij Fem aan de deur in 2013! zie ik je in Panama, wanneer ga je naar Bolivia?

  • 25 Oktober 2012 - 17:05

    Eb:

    Jezus bessem sta je gewoon op de stoep, wel mooi verhaal! Mss worden de vrouwen wel weer mooier als je noordelijker gaat, we willen ook graag wat foto's zien van de chicas van bessem. Good luck!!

  • 25 Oktober 2012 - 17:05

    Eb:

    Jezus bessem sta je gewoon op de stoep, wel mooi verhaal! Mss worden de vrouwen wel weer mooier als je noordelijker gaat, we willen ook graag wat foto's zien van de chicas van bessem. Good luck!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 54830

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2012 - 12 September 2013

Bessem is back in Zuid Amerika!!!

08 Februari 2011 - 13 Juni 2011

Bessem in Brasil

Landen bezocht: