Puber in Cordoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Bram Blom - WaarBenJij.nu Puber in Cordoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Bram Blom - WaarBenJij.nu

Puber in Cordoba

Door: besseminbrasil

Blijf op de hoogte en volg Bram

25 Mei 2011 | Argentinië, Córdoba

Huh zullen jullie wel denken hij zat toch weer in Buenos Aires, KLOPT!!!

Na WEDEROM een ontmoeting met een leuke en interessante latina en wat emailverkeer met wat vrienden besloot ik maar weer eens een onlogische stap goed te maken door vanuit Buenos Aires WEER terug te gaan naar Cordoba.

Jaja de puber Bessem is losgeslagen, zelfs moeders vroeg aan de telefoon:
Fem (moeders): Heb je een vriendinnetje???
Ik: ehmm ja
Fem: Wie?
Ik: Vir
Fem: huhhhh weeeeeeeer een naam die ik niet ken...

Hahahaha zo is het leven van puber Bessem in Zuid Amerika...mijn persoonlijk huispsycholoog Eef zegt dat ik vooral moet doen wat ik niet laten kan, dus ik heb carte blanche hahaha

Verder geen commentaar van mijn kant...en ook weinig nieuws op het front van enige toeristische waarde behalve dat ik weer een paar musea heb bezocht maar dat schijnt niet interessant te wezen als ik carry mag geloven...

De trip vanaf nu: ik ga eind deze week naar Montevideo en Punta del Este in Uruguay. Vervolgens nog een week bruin bakken in Florianopolis en Rio in Brasilllll zodat de blognaam eindelijk enige logica heeft...

De groeten vanuit Cordoba

  • 25 Mei 2011 - 22:06

    Nick:

    Dikke playboy die je bent! Neem je haar mee naar Nederland. Zal ik haar wel even aan de diente voelen.

    Mooie belevenissen verder behalve dat je echt wat vaker achter internet moet zitten en iets via feesboek moet posten. Lees/hoor te weinig van je.

    Groeten vanuit een warm (30 graden) Alicante.

    Chau!

  • 25 Mei 2011 - 22:28

    Tedje: Goed Hersteld:

    Yo ouwe Bessem, prachtig, ik lees dit stukje met tranen in mijn ogen....VIRRRRRRRRRRR, ben erg emotioneel... gewoon daarblijven laat die kutboon maar de T.. krijgen...Dus Bessem, kan nie mooier, een weergaloze latina. Telefoon gespek met Fem ook prachtig, mijn complimenten, later! en Boon je gaat eraan!!!!!

  • 26 Mei 2011 - 06:36

    Boon:

    Goed verhaal Bessem!

    @ Nick: weet niet wat een "diente" is maar ik weet niet of JIJ daar aan mag voelen van Bessem.

    @ Tedje: Ik verwacht jou en Bessem gewoon op 2 juli om jullie krabbel te zetten begrepen!

    Morituri te salutant!

  • 26 Mei 2011 - 07:59

    BlomS:

    Tedje, jij zit straks gewoon weer met zwetende handjes een krabbel te zetten onder de trouwakte (of zoiets). @Nick: diente is tanden mag ik hopen?
    Moi!

  • 26 Mei 2011 - 19:17

    Jos:

    Ha broeder, lekker bezig! Mooi dat je het zo naar je zin hebt....Geniet, ik sta vanaf 1 juni op Schiphol op je te wachten! gr Jos

  • 28 Mei 2011 - 00:57

    Vossie:

    Bessem ouwe glijpaaaaal! Ik vind dit mooi voor je!! Is die rugzak vol vrouwelijke ervaringen nog wel te dragen? Godver je kan straks extra bagage gaan inchecken ;) Maar Nickolaas heeft gelijk, die chick moet maar gewoon mee! Huisje, boompje, Bessem, Afscheid nemen bestaat niet...je kent het wel! Geniet nog even van alles! En snel nog even skypen knul :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 54828

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2012 - 12 September 2013

Bessem is back in Zuid Amerika!!!

08 Februari 2011 - 13 Juni 2011

Bessem in Brasil

Landen bezocht: