Hete stenen, een oude bekende en familidagje uit! - Reisverslag uit Lima, Peru van Bram Blom - WaarBenJij.nu Hete stenen, een oude bekende en familidagje uit! - Reisverslag uit Lima, Peru van Bram Blom - WaarBenJij.nu

Hete stenen, een oude bekende en familidagje uit!

Blijf op de hoogte en volg Bram

04 December 2012 | Peru, Lima

Na het magische Machu Picchu was het tijd om even wat gas terug te nemen.

Hete stenen
Na Machu Picchu was het tijd om het brein en het lichaam wat rust te geven. Aangezien je in Cusco bedolven wordt onder de dames die MAAAAAIIIIISSSSAAAAGGGGEEEEE aanbieden, besloot ik dit maar eens te doen. Een hotstone massage bij een dame van misschien 1 meter 40?!? Ze zette er flink de klauwen in zodat zelfs de rustgevende muziek niet kon verhullen dat ik flink werd toegetakeld. Het uiteindelijke effect was echter heerlijk, ik viel bijna in slaap. In andere delen van de wereld wordt na deze helende behandeling nog een extraatje gegeven maar dat zit er in Zuid Amerika niet in dus besloot ik aan 1 van de masseuses zelf maar een striptease te geven...na een hoop gegil en gegeiechel keurig op tijd opgehouden, maar ik heb nu een paar vriendinnen voor het leven, hahaha.

Oude bekende
Na Cusco was het tijd voor Lima. In Lima had ik de gelegeheid om een oude bekende weer eens terug te zien. Het ging om kleine Sofia die ik ooit in een hostel in Buenos Aires heb ontmoet. Na een reis van 3 dagen en nachten in een bus, zou zij een tussenstop maken van 2 dagen in Lima. Na anderhalf jaar contact via facebook en skype was het erg leuk om haar weer in levende lijve weer te zien. Sofia was in de bus een Limeña Lita tegengekomen en zij heeft ons het een en ander van de stad laten zien. Zo hebben we s¨avonds het hoogste punt van Lima bezocht waarbij het uitzicht geweldig was. Daarnaast trakteerde zij ons op de lokale lekkernijen.

Dagje uit met de familie
De dames wilden de volgende dag graag naar het strand, hoe dat in zijn werk zou gaan wist ik niet aangezien dit in hogesnelheid-spaans werd besproken. Uiteindelijk werden we door de schoonbroer van Lita opgehaald en na een uur rijden kwamen we in een buitenwijk aan waar wonder boven wonder een kerstboom stond te gloeien in de brandende zon, blijft een raar gezicht. Na een kort familieoverleg gingen we op pad met zijn 6en, Lita, schoonbroer van Lita, zus van Lita, dochtertje en Sofia en ik. Na tien minuten rijden werd de zoon van Lita en het neefje uit school geplukt en kon de familiedag beginnen. Met zijn 8en in de auto was wat krapjes maar kon prima. Na een uur rijden kwamen we bij een mooi strand met een hoop pelikanen uit. Een verfrissende duik en wat mooie fotomomentjes later was het tijd voor wat lokaal eten, te weten Cheviche, witte vis met zeer veel ui, limoen en een ander pittig goedje, erg lekker!!!
Aangezien Lima vooral een zeer chaotische stad is waar ik niet al te lang wil blijven is de volgende stop Huaraz, een bergplaats op 8 uur rijden van Lima, zin in!!!

Chau Bram

• 05 December 2012 - 17:26

Prestige!!!!:

Bessem absoluut blijven wonen daar, zie net een foto van dhr bessem en heule mooie meid, nooit meer vertrekken daaro, vergeet Colombia, gaan voor die dame...Ps doe nog ff de groeten aan de dikbuikige Kubbilllas; een type henkie Maradona... Zie ik je in Munster deze Winter op een trekkert.....

• 05 December 2012 - 17:32

Bessem De Dunbuikige Kubillas:

Ehhhhh Colombia totaal vergeten zal niet gaan, ze is Colombiaanse whahaha...zie je in Cartagena!!!